پیآمدهای سقوط طلا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 31 فروردين 1392
بازدید : 736
نویسنده : علیرضا

در غیر این صورت با افزایش قاچاق علاوه‌بر احتمال ورود طلای ساخته شده با عیار پست به داخل، افزایش تقاضا برای خروج ارز می‌تواند، نوسان قیمت شدیدتری را در این بازار رقم زند.

بی‌تفاوتی قیمت‌های بازار به افت قیمت طلا در بازارهای جهانی ادامه دارد. دیروز نیز قیمت دلار و سکه در بازار تکان نخورد و همانند روزهای قبل ثابت ماند. این اتفاق را برخی از کارشناسان به دلیل افزایش تقاضا و خروج ارز از کشور برای واردات طلا عنوان کرده‌اند.

به عبارت دیگر ارزان تر بودن قیمت طلا در خارج از مرزها نسبت به قیمت‌های داخل موجب حرکت طلا به سمت داخل شده و تقاضا برای خروج ارز را تحریک کرده است. بر اساس ارقام موجود روز گذشته قیمت هر کیلو شمش طلا در ایران تقریبا 166 میلیون تومان بود. این میزان در خارج از کشور به طور مثال در دبی تقریبا 155 میلیون تومان گزارش شد. اختلاف تقریبا 11 میلیون تومانی قیمت طلا موجب حرکت طلا به داخل و حرکت ارز به خارج می‌شود. در حالی که قیمت هر مثقال طلا در دبی دیروز 513 هزار تومان بود قیمت آن در داخل 538 هزار تومان عنوان شد.

در روزهای اخیر کارشناسان نسبت به بر هم خوردن توازن قیمت‌ها در بازار داخل و خارج به دلیل افت تقریبا 220 دلاری بهای جهانی طلا هشدار داده‌اند و از بانک مرکزی خواسته اند تا با کاهش دادن قیمت طلادر بازار داخلی، از خروج ارز از کشور جلوگیری کند. معاون وزیر بازرگانی نیزاز بانک مرکزی خواست تا در این زمینه اقدام کند.
 




:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com